Thursday, October 15, 2009

KAU SAYANGKU...



ARISA NURAILIZ
nama yang cukup indah.apatah lagi hidupnya dikelilingi oleh insan-insan tersayang.namun siapa sangka di sebalik senda guraunya,ada cerita duka yang tersemat utuh di ingatannya.tidak mungkin dia melupakan adik kembarnya,ayana nurailin yang telah pergi bersama CINTA yang tak kesampaian.mengapa setiap insan yang berCINTA,ada saja penghalangnya??


MARINA
dendam yang lama sentiasa membara.dia tidak rela kakak kembarnya,maliah atau anak-anak saudaranya memiliki sekelumit kebahagiaan.baginya,maliah pernah merampas haknya suatu ketika dahulu.sedangkan yang patut digelar perampas adalah dia!
dia sanggup lakukan apa saja,asalkan impiannya tercapai untuk melihat keluarga itu musnah! sanggupkah saudara sedarah sedaging menjadi pembunuh kerana CINTA?


EDDY SHAM
kehadiranmu menyakitkan hati dan kadangkala pengubat hati yang sunyi.CINTA bagimu ibarat mainan di bibir.kau bukan ingin menyintai tetapi sekadar untuk memiliki.jika suatu hari nanti jika kau benar-benar sudah jatuh CINTA.kau selamilah maksud itu sedalam-dalamnya.aku harap kau temui jawapannya.


AKIF ZAMANI
selamat tinggal arisa nurailiz.walau dimana pun awak berada.. saya hanya mahu melihat kebahagiaan awak.sekiranya awak boleh bahagia tanpa saya di sisi,saya akan pergi jauh.maafkan saya,sesungguhnya hanya awak di HATI ini. SAYANG....


BIKASH NUR IDRIS

No comments: