Monday, January 11, 2010

TAKUTNYAA....

السلام عليكم.......

hati aku.... hati aku .. hati aku.... waaaaaaa...
apa yang di mengamukkan tu si aeiyeim oiii... ?? ce wat-wat bersabo sikit.... hehehe
bukan apa laaaa.... ni haaa.. aku baru je lik exam oooo...
tak taw nak ngadu dengan cape?? aku ngadu je laa.. kat dalam bloger niii... senang citer.. :(

tension dengan soklan .. yang susah-susah... agak-agak mengetarkan otak aku...hehehe
dapat kertas soklan.. rase nak ngobak laa.. tapi orang laki mane leh ngobakkan?? tak encem la nanti... tapi tak pe.. dia kira catagori cute dan sweet jugak laaaa.. masuk dalam golongan baby.. hahaha

Muraqib kata... last kertas jawapan mu tulis طلب وافيدين ..muda-mudahan doktor tolong.
insya-allah .. amin ya rab hendaknya
aku dah takder tempat nak bergantung lagi selain pada ALLAH SWT
segalanya aku sandarkan hanya padanya... dia yang maha mengetahui atas tiap sesuatu.
lepas ni... rehat la kejap... 2,3 hari kee ??ok takk?? ok apa nya.. ko nak mampus... ada 2madah lagi menunggu tuuu.... huhuhu
kata orang jauh... go go chayok... gambate naaa... kasi harapan padaku. dia la sumber inspirasa hati... hikkks ;))
nak taw siapa?? jom kita terjah.... haaaaa..... letih ..letih ..letih.. tido la dulu

مع سلامة

No comments: