Thursday, August 6, 2009

NATIJAH IMTIHAN......


BISMILLAHHIRRAHMANARRAHIM

hari ini dalam sejarah...
sejarah aku berada di bumi ini.... di perlembahan ini.....
di bumi penuh rahmat penuh barakah... di perlembahan nil
ternyata banyak liku dan cabaran....
liku dan cabaran?? ntah laaaa... liku apa... cabaran apa ... aku pun tak taw...
cuba untuk menukilkan satu kalam... tapi tak mampu hendak di lenturkan
sebab semuanya aku tak pernah tempuh.... sedikit walau secebis.....
rasanya memang tiada pernah... langsung tiada.... arggghhh.. aku ni... terlalu lemah untuk hidup
di bumi allah ini...

semalam kelmarin.... aku gi kuliah .. dengn 1001 macam rasa ada.HATI ini..... terlalu takut dan sukar.... bila melihat di papan kenyataan.... result aku..... ooooo.... natijah... gentarr....
macam apa aku pun tak taw... lihat.. di lihat-lihat..... aku tiada rezeki untuk pulang ke tanah air. tahun akhir aku telah gagal.... gagal untuk menamat kan pengajian di sini.... di al-azhar
mungkin ini satu pengjaran dari nya mungkin... mgkin juga ianya satu rahmat.....
mungkin ianya juga satu balasan......
redha dan pasrah atas segalanya.... 4@5 lemah madah aku tak lulus..
sedih ... mungkin masih ada lagi....... tapi sampai bila.... ??
harus ku teruskn segalnya....
cekal dan tabah....
allah masih sayangkan aku.......... aku perlu syukur atas segalany....
YA ALLAH... bantulah aku.. (^_^)




No comments: