Saturday, August 8, 2009

SEOARANG KAWAN SAHABAT DAN TEMAN.....





















UNTUK SEOARANG SAHABAT

assalamualaikum sahabat-sahabatku...
tahniah kepada yang najah
yang sama-sama batch dengan aku..... mabruk aku ucapkan....
lepas ni leh la nak siap2 barang2 ye nak pulang ke malaysia... huhuhu
best nyaa.... aku masih tetap di sini.. tapi tiada apa yang perlu di gusar dan gundahkan...
perjalanan kita... perjuangan kita masih tetap sama... tetap satu... walaupun jauh di mata dunia.
hnya satu.. hanya kerana agama allah.. kerana islam yang kita sayangi dan sanjungi

kepada sahabat aku..... yang terdekat .. paling dekat di hati ini...
janganlah kau berasa sedih.... tetapkan hatimu untuk menerima segalanya..
aku thu... kau seorang yang tabah dalam menghadapi segalanya.
untuk segalanya aku mngucapkan setinggi-tinggi terima kasih dan syukur padanya.
kerana engkau sentiasa di sisi dan di hati ini. tetap memberi sokonngan dan dorongn
biarpun hati ini dalam kesedihan ... dan kepiluan

lihat diriku yang tidak sempurna.... tidaklah sebaik-baik mana yang engkau harapkan
agar tetap sentiasa di hati ini.... ku berdoa agar ikatan kita kekal selamanya..
apa pun yang bakal menjelma dan terjadi.. terima dengan hati yang terbuka ..dengan penuh hikmah.
segalanya berlaku ada sebab.. dan bersebab.. kerana allah maha mengetahui atas segalanya..
kerana dia masih sayangkan hambanya.. ujian atas khilaf untuk menghapus dosa.. hanya mohon padanya atas sesuatu..

untuk sahabatku.. temanku..
terima kasih kerana masih berada di sisi ini....
insan istimewa yang sangt aku kasihi.. doakan ia tetap bersama walaupun sepahit hempedu
agar di kau sentiasa ceria dan bahagia... (^_^)

No comments: