Friday, August 7, 2009

SUARA IBU......






















ibu...
harus bagaimanakah aku...... ??
selepas dapat mengetahui keputusan natijah aku....
aku rasa sangt2 sedih.... macam dah putus asa jeee
nak putus asa?? ntah laaa...
bak kata-kata kengkawan seperjuangan..... sabar dan redha atas natijah yang menimpa dan terima dengan hati yang terbuka.. mungkin ini ujian darinya.. sesungguhnya ada hikmah disebalik semua yang berlaku....

balik dari kuliah.... aku call ibu di tanah air.... untuk mengkhabarkan keputusan,natijah@result aku pada ibu..
ibu terima dengan adanya.. mungkin agak sedih sedikit..
harapan ibu ... adakah hancur??
ibu cuba untuk tenangkan aku.... memberi ku satu kekuatan dan ketabahan untuk terus dan teruskan lagi untuk berada di sini..
nasihat ibu`` usaha dan tingkatkan segalanya.. dalam diri itu.. ada sesuatu yang tersembunyi..
untuk tahun hadapan cuba yang terbaik.. lagi pun umur masih muda.. banyk lagi yang perlu di pelajari``

untuk segalanya.. terima kepada ibu ku..
ibu yang banyk berkorban untuk anak-anak nya..
insya-allah. aku akan percuba untuk memperbaiki segala kelemahan diri..
YA ALLAH.. LINDUNGANLAH IBUKU.. DAN KASIHILAH DIA.. SEPERTI MANA DIA MENGASIHI DIRI INI SEJAK DARI KECIL LAGI (^_^)

ALONG SAYANG IBU

No comments: